زيبايي خنده خريد اپل آيدي تور لحظه آخري cccam server دکوراسيون داخلي مبلمان اداري کار آفريني دندانپزشکي زيبايي لبخند زيبا زيبايي لبخند طراحي لبخند اصلاح طرح لبخند لمينت دندان لمينت هزينه کاشت دندان کاشت دندان کشيدن دندان عقل کشيدن دندان کاشت دندان ايمپلنت سايت دندانپزشکي کلينيک دندانپزشکي دندانپزشک دندانپزشکي دکتر دندانپزشک ايمپلنت ايمپلنت دندان جرم گيري دندان جراحي لثه پي پال پي پل ويزا کارت وقت سفارت خريد از آمازون پرداخت ارزي پرداخت دلاري گيفت کارت گيفت ويزا کارت گيفت آيتونز تجهيزات هتل تجهيزات آشپزخانه صنعتي راه اندازي فست فود تجهيزات رستوران لوازم آشپزخانه لوازم برقي آشپزخانه آرامش و راحتی
نوشته شده توسط : مهران

 

 طراحی داخلی منزل

 

 

یکی از مهمترین بخش های طراحی و دیزاین داخلی مربوط می شود به منازل .چرا که در این مکان معمولا ما بیشترین زمان خود را سپری می کنیم و می بایست در چیدمان و طراحی ان دقت لازم به عمل آید تا ساعاتی که در منزل هستیم احساس آرامش و رضایت مندی کامل داشته باشیم.طبعا در  طراحی داخلی منزل باید بیشتر به جنبه های بصری کار توجه کرد و سعی شود تا روحی تازه به تمام قسمت های آن بخشید.همه چیز در ایجاد یک طرح شیک و منحصر به فرد می تواند دخیل باشد از رنگ بندی دیوارها گرفته تا نوع و رنگ کفپوش ها.همچنین مبلمان به کار رفته در منزل و نور پردازی ان نیز از دیگر عوامل مهم در ایجاد فضایی دلنشین و آرامش بخش محسوب می شود.

مبحث طراحی داخلی برای منازل شاید مهمترین عاملی که که در ان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد میزان هزینه ای است که قرار است برای ان کنار گذاشته شود.شما اگر در این رابطه کمی بودجه بیشتری اختصاص دهید قطعا دست طراح نیز باز بوده و می تواند برای شما طرح ایی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی را خلق نماید.در این مبحث تنها بحث چیدمان مطرح نیست و حتما باید با دیدی وسیع تر ابتدا بحث معماری کلی فضا را بررسی کرد و اگر نیاز به تغییر بود حتما در /ان تغییرات لازم حتی اگر منجر به جابجایی یک دیوار نیز باشد انجام شود و سپس مساله رنگ محیط است که قطعا باید با توجه به علم رنگ شناسی و تبحری که طراح د ران دارد رنگی در محیط به کار رود که در نهایت باعث ایجاد آرامش و راحتی ساکنین آن شود.

طراحی داخلی

در رنگ بندی دیوارها ما ایرانی ها عادت کرده ایم از یک رنگ معمولا سفید رنگ برای تمام قسمت های منزل استفاده نماییم.در صورتیکه در علم رنگ شناسی این کار منسوخ شده و معمولا در کشورهای پیشرفته و در طراحی های که به صورت علمی و پیشرفته انجام می شود این کار جایگاهی ندارد.میزان درخشندگی و شفافیت رنگ ها با یکدیگر متفاوت است و می بایت با توجه به این دو خصوصیت از رنگ هایی مناسب برای بخش های مختلف منزل استفاده نمود.در طراحی دکوراسیون داخلی اکثرا فکر می کند کار طراح تنها تغییر یک دکوراسیون ساده در نحوه چیدمان وسایل بوده.البته این ینز بخشی از کار یک طراح است که با توجه به علم فنگ شویی بتواند از ساختاری مناسب جهت محیط شما استفاده نماید.اما تمام مطلب به همین جا خلاصه نمی شود.امروزه از طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک تخصص حرفه ای یاد می وشد و هر کسی را نمی توان به انجام این کار گماشت و قطعا نیاز به دارا بودن تخصص های مختلفی در این زمینه است.

معمولا قاعده بر این است که از رنگ هایی با درخشندگی و روشنایی بالا در سالن ها استفاده شود چرا که با این کار فضا را بزرگتر و زنده تر نشان می دهد.برای ایجاد تنوع در یک دیوار می توان بخش هایی از ان را از سنگ های تزیینی استفاده کرد و نمایی بسیار شیک را پدید آورد.معمولا از سنگ های تزیینی می توان در فواصل کابینت های بالا و پایین در آشپزخانه استفاده کرد. و یا اگر ستونی در سالن اصلی دارید نیز می توان انرا با سنگ تزیین نمود.

مرحله بعدی انتخاب نوع کفپوش برای منزل است. باید دقت کرد که در  طراحی داخلی منزل نوع کفپوش و رنگ و جنس آن می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی نهایی طرح داشته باشد.شما می توانید از انواع سرامیک ها و یا پارکت های طرح چوب برای این بخش استفاده نمایید.باید بدانید اگر قصد استفاده از سرامیک را در کف منزل خود دارید اگر بخواهید از رنگ های تیره استفاده نمایید باعث ایجاد فشردگی فضا می شود.از طرفی باید دقت کرد اگر از رنگ بندی یکدست سفید رد کفپوش استفاده کنید باعث ایجاد یکدستی در طرح شده و این خود در علم زیبا شناسی نیز معایبی به همراه خواهد داشت.در کل باید گفت حتما طراح شما باید به علم رنگ ها و تاثیرات ان اگاه و تسلط کافی را داشته باشد تا بتواند با رنگ بندی درست فضایی مناسب جهت استراحت شما در منزل ایجاد نماید.

 طراحی دکوراسیون داخلی

شرکت آرک مایان با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می تواند به شما طرج هایی بی نظیر و بکر را ارائه دهد. اگر به دنبال تفاوت هستید و می خواهید در میان تمام طرح هایی که دیده اید برای شما طرحی منحصر بهفرد و تک را پیاده سازی کنیم کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

در بخش بعدی که می تواند تاثیر بسیار مهمی در  طراحی داخلی منزل شما داشته باشد نوع و چیدمان مبلمان  به کار رفته در ان می باشد.شما می توانید از هر نوع رنگی برای مبلمان خود استفاده کنید اما باید بدانید استفاده از رنگ های روشن باعث می گردد تا فضا زنده تر و پویا تر به نظر برسد.همچنین استفاده از این رنگ های روشن به بزرگ تر نشان دادن فضا نیز کمک خواهد کرد.مبحث بعد که باید به ان توجه ویزه ای داشت نحوه نور پردازی قسمت های مختلف منزل است.اگر این بخش به خوب صورت نگیرد می تواند اثرات منفی زیاید را به همراه داشته باشد و کل طرح و دیزاین شما را زیر سوال ببرد.

یک طراح خوب و حرفه ای باید نه تنها برای سالن اصلی و آشپزخانه بلکه برای تمامی قسمت از سرویس بهداشتی گرفته تا حمام و اتاق خواب طرح های منحصر به فردی را بتواند ارائه دهد.باید بتوان میان طرح هایی که برای هرقسمت انتخاب می شود یک ارتباط منطقی ایجاد کرد. همچنین باید به تناسب هر مکان از یک نورپردازی خاص استفاده شود.البته مسلما در فضای حمام و دستشویی مبحث نور پردازی به مراتب از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود و باید توجه بیشتری به فضای سالن اصلی و آشپزخانه کرد.

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل

 
+ نوشته شده در  دوشنبه پانزدهم دی 1393ساعت 10:50  توسط دفترمشق  |  نظر بدهید

همچون آجر و چوب

طراحی داخلی رستوران

 

 

برای اینکه بتوان در طراحی داخلی رستوران موفق عمل کرد ابتدا باید  مشخص کرد که در این رستوران اصولا چه منوی غذایی وجود دارد و نام رستوران چه می باشد. آیا رستوران دارای لوگوی خاصی است؟ و چه رنگی به عنوان رنگ مرجع آن می باشد؟ با توجه به تمام موارد فوق می توان تصمیم گرفت که از کجا شروع کرد و می توان امیدوار بود که یک طرح منطقی و بسیار شکیل خلق خواهد شد.عده ای علاقه مندان به استفاده از طرح های مدرن در رستوران هستند و گروهی همچنان بروی طرح های سنتی و قدیمی پافشاری می کنند.ما در شرکت آرک مایان با کادری مجرب اماده ارائه طرح هایی بی نظیر برای هر دو گروه هستیم و می توانیم انچه که دقیقا شما در رویاهایتان می پرورانید را به صورت ۱۰۰% واقعی جامه عمل بپوشانیم و در مدتی کوتاه  برایتان پیاده سازی نماییم.مثلا اگر به دنبال طرح های قدیمی هستید باید بدانید که در اجزای به کار رفته در ان باید از متریال های کهنه و قدیم استفاده کرد.نحوه نور پردازی در این حالت باید به صورت موضعی باشد و از لوزامی همچون آجر و چوب در دیزاین آن استفاده کرد.

اصولا در طراحی دکوراسیون داخلی یک رستوران باید ابتدا مشخص شود که منوی غذایی که در ان رستوران سرو می شود چیست؟ آیا غذاهای فرنگی و اروپایی می باشد؟ آیا غذاهای آسیای شرق در آن سرو می شود؟ و یا غذاهای اصیل ایرانی ؟ به هر حال با توجه به منوی غذایی می توان خط و مشی کار را مشخص کرد و طراح دقیقا با توجه به این موضوع و الهام گرفتن از ان می توان خیلی راحت تر و ران تر به ایجاد طرحی موزون و هماهنگ برای محیط شما بپردازد.

طراحی دکوراسیون داخلی

جالب است بدانید که یک طرح خاص و منحصر به فرد و شیک چقدر می تواند بروی میزان فروش ما تاثیر گذار باشد. طبق آخرین نظر سنجی به عمل امده از میان مشتریان مشخص شده که رستوران هایی با طرح های شیک و مدرن همیشه اولویت اکثر انها بوده و دوست داشته اند برای یک بار هم که شده تجربه خوردن غذا را در یکی از از این رستوران ها داشته باشند.دقت داشتهب اشید که محیط و فضای رستوران تماما دیداری است و مشتری از ان لحظه که وارد  رستوران شما می شود  به تمام در و دیوار محیط خود می نگرد و این بسیار حائز اهمیت است که دیزاین داخلی به چه صورت انجام شده باشد.از سر در ورودی گرفته  تابلوی جلوی درب ان تا تمام جزئیات درون رستوران می تواند تاثیر مستقیم بر جذب مشتری برای شما داشته باشد.

اگر شما می خواهید از چندین منوی خاص و متفاوت در رستوران خود استفاده کنید ما می توانیم در طراحی داخلی که برای محیط شما استفاده می کنیم با توجه به منوهای مختلف وجه تمایز ایجاد نماییم.این یعنی مثلا برای منوهای اروپایی بخشی از رستوران را با توجه به فرهنگ اروپایی و باطری مردن پیاده سازی خواهیم کرد و در کنار ان اگر قرار است به منوهایی ایرانی بپردازیم از طراحی اصیل ایرانی و سنتی استفاده خواهیم کرد. در واقع محیط رستوران شما دارای فضاهای تفیک شده از هم خواهد شد.

ما در آرک مایان اماده ارائه آخرین و مدرن ترین طرح های روز رستوران های جهان برای شما هستیم.اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس گرفته و در این خصوص اطلاعات لازم را از ما دریافت نمایید.ما شما را دعوت می کنیم حتما به شرکتات ما تشریف اورده و از آخرین دستاوردهای ما در این زمینه دیدن نمایید.

باید  اصول نور پردازی به صورت کاملا حرفه ای در محیط رستوران پیاده سازی شود. فضا باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه حس آرامش را به مشتری القا می کند بتواند اشتهای انرا باز کرده و در واقع حس گرسنگی را در ان ایجاد نماید. بله همه این ها جز اصول و مبانی روانشناسی هستند و تنها از دستان یک کادر طراحی حرفه ای بر خواهد امد.ما با وجود افراد متخصص در این زمینه تضمین خواهیم کرد که با ارائه طرح هایی بی نظیر به صورت کامل رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماییم.

طراحی داخلی

 

طبق آماری که جدیدا به دست آورده اند تقریبا بالای ۹۰% از مشتریان هنگامی که وارد محیط یک رستوران می شوند با توجه به نوع دیزاین به کار رفته تصمیم خواهند گرفت که ایا دفعه بعد نیز به ان مکان مراجعه کنند یا خیر.پس در واقع بحث طراحی داخلی رستوران را باید بسیار جدی به آن پرداخت و نباید از ان ساده گذشت چرا که یک دیزاین خوب می تواند عامل رونق و افزایش فروش ما شود وکمااینکه یک دیزاین غیر حرفه ای و د نیز می تواند عامل شکست شما و از دست دادن مشتریانتان شود.

ایجاد یک محیط گرم و صمیمی همراه با به کار گیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین به کار گیری دکورهای مناسب برای میز و صندلی ها و استفاده از کف پوش های مناسب و دیوار کوب های مدرن همه می تواند دست به دست هم داده و رستوران شما را تبدیل به یک برند در شهر نمایند.شما می توانید این حس را به مشتریان خود القا دهید که با توجه به اینکه محیط  رستوران شما بسیار لوکس و مدرن است پس غذاهایتان نیز از بهترین  مواد  تشکیل شده و بسیار با کیفیت است و این حس ناخودگاه به مشتری نیز دست خواهد داد.

مهمترین عامل موفقیت در طراحی داخلی رستوران از دیدگاه آرک مایان منحصر به فرد بودن ان است و اینجا نقطه ای است که کار ما را با دیگر شرکت های همکار متمایز خواهد کرد.ما طرح را برای شما کپی نمی کنیم بلکه انرا خلق خواهیم کرد و شما اولین نفری خواهید بود که از طرح در نظر گرفته برایتان استفاده خواهید کرد.یک طراح خوب باید به تمام زوایا دقت لازم را بنماید و حتی دورنمای رستوران را نیز در نظر بگیرد.

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

 



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 | نظرات ()