زيبايي خنده خريد اپل آيدي تور لحظه آخري cccam server دکوراسيون داخلي مبلمان اداري کار آفريني دندانپزشکي زيبايي لبخند زيبا زيبايي لبخند طراحي لبخند اصلاح طرح لبخند لمينت دندان لمينت هزينه کاشت دندان کاشت دندان کشيدن دندان عقل کشيدن دندان کاشت دندان ايمپلنت سايت دندانپزشکي کلينيک دندانپزشکي دندانپزشک دندانپزشکي دکتر دندانپزشک ايمپلنت ايمپلنت دندان جرم گيري دندان جراحي لثه پي پال پي پل ويزا کارت وقت سفارت خريد از آمازون پرداخت ارزي پرداخت دلاري گيفت کارت گيفت ويزا کارت گيفت آيتونز تجهيزات هتل تجهيزات آشپزخانه صنعتي راه اندازي فست فود تجهيزات رستوران لوازم آشپزخانه لوازم برقي آشپزخانه چای
نوشته شده توسط : مهران

ابتلاء به بیماری

چای لاغری تیما ۵۰۴۰

 

خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰ بسیار زیاد است و ما قصد داریم در این جا برخی از این خواص را برای شما متذکر شویم.چای سبز از خطر ابتلاء به بیماری هایی همچون سرطان و حمله قلبی پیشگیری می نماید. این چای به عنوان یک تونیک و یا تقویت کننده بسیار مفید می باشد.از جمله خواص چای سبز دارا بودن خاصیت ضد چربی (از هر نوع آن ) و تقویت کننده اعصاب می باشد. همچنین این چای تا حدی از خاصیت تب بری نیز برخوردار می باشد. تقویت معده و دفع سموم بدن، برطرف نمودن نفخ معده نیز از دیگر خواص چای سبزمی باشد. چای سبز می تواند سبب تقویت حافظه گردد و از آن جایی که نوشیدن چای سبز باعث نشاط و سرزندگی می شود، یک داروی ضد افسردگی برای افراد افسرده محسوب می گردد.زنان نیز می توانند بیشترین بهره را از چای سبز داشته باشند. طبق مطالعه ای که در این زمینه صورت گرفته است، فواید چای سبز به ضاهر برای بانوان بیشتر می باشد. خانم هایی که در طی شبانه روز، سه فنجان چای سبز می نوشیدند، در مقایسه با کسانی که یک فنجان مصرف می کردند یا اصلاً مصرف نمی کردند، کمتر با خطر مرگ در اثر بیماری قلبی روبرو می شدند. البته در این پژوهش میان مصرف چای سیاه و کاهش خطر مرگ در اثر بیماری قلبی رابطه ای یافت نشد.

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.
یکی دیگر از خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰مژثر بودن آن در کاهش وزن و چربی سوزی چربی های اضافه بدن می باشد. در چای سبز پلی فنول هایی وجود دارد که می تواند فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار نماید. جالب است بدانید که چای سبز بدون این که عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن را داشته باشد، می تواند به خوبی موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی و افراد دارای اضافه وزن گردد. با مصرف روزانه سه فنجای چای سبز می توانید در طی یک ماه، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید که البته این موضوع به میزان چربی های اضافه بدن بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند می توانند با مصرف روزانه چای سبز به همراه ورزش و و رژیم غذایی مناسب (کاهش میزان کربوهیدرات ها در برنامه غذایی خود) به طور متوسط در یک ماه ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهند. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن کمتری نیز می باشند می توانند در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را بکاهند.با توجه به این که عصاره برگ چای سبز از اثرات ضد میکروبی برخوردار می باشد می تواند از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری نماید و سلامت دندان های شما را تأمین نماید.یکی دیگر از خواص چای سبز جلوگیری از دیابت می باشد. نوشیدن چای سبز به افراد کمک می کند که از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور در امان باشند. چای سبز فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است را مهار نموده و با این فرآیند سبب می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری شکسته شود و در نتیجه آن، قند خون نیز با سرعت کمتری بالا برود.

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.
روش دم نمودن چای سبز بسیار آسان است. یک قاشق مرباخوری چای سبز در ازای هر یک فنجان آب مورد استفاده قرار می گیرد. البته آب نباید به هیچ عنوان در حال جوشیدن باشد. سپس چای سبز را درون فنجان یا قوری ریخته و درب آن را میگذاریم. (روی حرارت نباشد). پس از ۵ دقیقه آن را صاف می کنیم. اگر از نوع چای کیسه ای استفاده می کنید، می توانید کیسه آن را درآورده و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
جهت این که چای خود را معطر و خوش بو نمائید، می توانید قدری نعنا، هل، گل سرخ، گل یاس، گل بهار نارنج، لیموی خشک یا تازه، چند پر زعفران (بستگی به میزان علاقه و ذائقه شما دارد) را به صورت ترکیبی یا حتی به تنهایی به چای خود اضافه نمائید. حال می توانید چای سبز خود را بسیار مطبوع و با طعم دلخواه خود نوش جان کنید.اگر شما نیز می خواهید از خواص چای سبز به خوبی بهره مند گردید می توانید آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما خریداری نمائید، برای این کار لازم است که بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه ششم شهریور 1393ساعت 14:24  توسط مهران  |  نظر بدهید

نوشیدنی با ده ها خاصیت درمانی مختلف

نوشیدنی با ده ها خاصیت درمانی مختلف

 

همه می دانیم اگر قرار به نوشتن از خاصیت چای سبز باشد باید ساعت ها و ساعت ها درباره فواید این نوشیدنی جادویی نوشت تا شاید بتوان حق مطلب را ادا کرد.همین بس که بدانید از خاصیت چای سبز برای درمان انواع سرطان استفاده می کنند و حتی پا را از این فراتر نهاده و جدیدا متوجه شده اند که منصرف روزانه و منظم چای سبز می تواند از ابتلا به ایدز ما را در امان نگه دارد.حال با توجه به خاصیت های فوق العاده و منحصر به فرد این نوشیدنی بعید است با خواندن این مقاله از این پس اقدام به تههی و نوشیدن این چای جادویی نکنید.محصولی که می تواند تضمین کننده سلامت قلب و عروق شما باشد و می تواند در تنظیم فشار خون و قند خون شما بسیار موثر باشد.یکی از مهم ترین خاصیت های این چای را می توان در جلوگیری از پوکی استخوان عنوان کرد.همچنین با انواع بافت های چربی در بدن مبارزه کرده و نمی گذارد شما دچار اافه وزن همراه با چربی شوید.در زیر در مورد این نوشیدنی مطالب بیشتری برایتان تدارک دیده ایم:

 

افرادی که برای کاهش وزن و تنظیم سوخت وساز بدنشان از چای سبز استفاده می کنند، علاوه بر بهره مندی از خواص این گیاه دارویی برای درمان چاقی خود می توانند از فواید آن برای کاهش فشار خون، کاهش قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و تخفیف علائم و نشانه های بیماری هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و بیماری مفصلی استخوانی مانند آرتریت روماتوئید بهره ببرند. علاوه بر این، در تحقیقات مختلف به این نکته اشاره شده که مصرف چای سبز می تواند تاثیر بسیار چشم گیری در کاهش بیماری های قلبی عروقی، پیشگیری از بروز سرطان هایی مانند سرطان کولون و تخفیف علائم و نشانه های افسردگی داشته باشد.
چای سبز به چهار روش شگفت‌انگیز باعث کاهش وزن می‌شود که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم.
اگر در فرهنگ‌های آسیای باستان روی مصرف چای سبز تاکید فراوان می‌شد به خاطر خواص مفید و متعددی است که این نوشیدنی دارا است.
طی جدیدترین نتایج حاصله‌ی محققان، چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.
تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.

اگر می گوییم مهمترین خاصیت چای سبز در لاغر کردن و کاهش وزن است بی علت چیزی نگفته ایم:
معمولاً در فراز و نشیب‌های زندگی مواقعی به وجود می‌آید که بسیاری افراد را دچار استرس می‌کند و کم نیستند کسانی که در شرایط استرس‌زا به خوردن روی می‌آورند غافل از این که دچار اضافه وزن می‌شوند. در این شرایط با یک راه طبیعی یعنی نوشیدن چای سبز می‌توانید با این مشکل مبارزه کرده و از استرس خود بکاهید.
این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.
با افزایش سن، میزان قند در بدن افزایش می‌یابد. این عامل هیپرگلیسمی در بدن به سلول‌های چربی تبدیل می‌شود.
خوشبختانه چای سبز به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان در خود نه تنها به کند شدن روند پیری کمک خوبی می‌کند بلکه به خاطر وجود پلی فنول‌ها به کاهش سطح قند خون نیز کمک موثری می‌کند.

لازم است بدانیم متابولیسم بدن ما چگونه کار می‌کند. اگر دارای متابولیسم تنبلی باشیم به راحتی استعداد چاقی خواهیم داشت و اگر متابولیسم ما از سرعت بالایی برخوردار باشد تقریباً می‌توانیم هر آن چه می‌خواهیم بخوریم بدون آن که وزنی به ما اضافه شود. چای سبز سرعت متابولیسم را افزایش داده و از این طریق باعث کاهش وزن در شما خواهد شد.
یکی دیگر از خاصیت چای سبز  جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود.تاثیر مثبت چای سبز وقتی بیشتر مشهود است که در کنار مصرف آن از یک رژیم غذایی متعادل و یک میزان فعالیت بدنی مناسب نیز بهره ببریم.

این نوشیدنی قدیمی دارای خواصی است که باعث سوزاندن چربی‌های اضافی در بدن خواهد شد. برای افرادی که دارای اضافه وزن بوده و از چاقی رنج می‌برند نوشیدن چای سبز نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت چرا که از انتقال قند در میکروارگانیسم‌های چربی پیشگیری کرده و همزمان با کاهش سطح LDL، مقدار HDL را افزایش می‌دهد.نتایج برخی بررسی‌ها نشان داده است چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود.

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.


دلیل تاثیر مثبت نوشیدن چای سبز در سلامتی:‌

فلاونوئیدها در حقیقت اصلی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در برگ چای هستند که رادیکا‌ل‌های آزاد را در بدن خنثی می‌کنند و به سالم نگه‌داشتن سلول‌ها و بافت‌های بدن کمک می‌کنند. از این نظر می‌توان گفت مزایای مصرف چای سبز به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی در مقایسه با چای سیاه بیشتر است.

در یک جمع بندی کلی می توان به خاصیت چای سبز به صورت زیر اشاره کرد:

۱. چای سبز موجب بهبود عملکرد تمام اعضای بدن می شود و به جلوگیری از ابتلا به روماتیسم و هپاتیت کمک می کند، همچنین موجب تنظیم ضربان قلب می شود.

۲. دانشمندان معتقدند که کاتچین موجود در چای سبز پوست را جوان تر می کند.

۳. چای سبز به کاهش وزن کمک می کند و چربی های ذخیرۀ بدن را کاهش می دهد و از بروز بیماری های متابولیک و رسوب چربی های مضر بر دیوارۀ رگ های خونی جلوگیری می کند و میزان کلسترول خون را کاهش می دهد.

۴. چای سبز باکتری های مضر روده را از بین میبرد.

۵. چای سبز برای کسانی که آسم بسیار مفید است ، همچنین انقباض و انبساط ریه را بهبود می بخشد.

۶. چای سبز مواد مضر برای بدن را که در نتیجۀ اثرات آنها سنگ کلیه و مثانه ایجاد می شود، از بین می برد.

۷. یکی دیگر از خاصیت چای سبز  را می توان در محافظی مناسب در برابر اشعه های مضر صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر است.

۸. چای سبز باعث باز شدن رگها و عروق مغز می شود، و تغذیه و اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد. این روند به پایین آوردن فشار خون کمک می کند و خطر ابتلا به حملۀ قلبی و تصلب شرائین را کاهش می دهد.

۹. بسیاری از ویتامین ها در چای سبز وجود دارند، مثل: C، P، B۱، B۲، PP و کاروتن . ویتامین C در چای سبز پس از دم کردن نیز باقی ست.

۱۰. تنین که از کافئین سبک تر است، نیز در چای سبز وجود دارد .این ماده ،محرک کارکرد سیستم عصبی مرکزی است و عملکرد قلب را تنظیم می کند. تنین در سلولها انباشته نمی شود و امکان ندارد که کسی در اثر استفادۀ زیاد و مکرر آن مسموم شود.

۱۱. چای سبز بر سه دستگاه مهم در بدن( عصبی، تنفسی و قلبی- عروقی) اثر مثبت دارد. به همین دلیل کسانی که از چای سبز استفاده میکنند، بسیار سالم ترند و انرژی بالایی در انجام کار های روزمره دارند.

همانطور که می بینید، چای سبز مزایای زیادی دارد، اما به هر حال، همه چیز را باید به اندازه مصرف کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

در میان برندهای مختلفی

در میان برندهای مختلفی که به عرضه چای سبز مشغول هستند بی شک یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده است چیزی نیست جز چای سبز تیما.تیما با بهره گرفتن از سایر گیاهان دارویی دیگر در کنار چای سبز توانسته طعم و مزه خاصی به نوشیدنی تولید خود دهد بظوریکه برای همیشه با مزه تلخ و بد چای سبز که به صورت طبیعی اینگونه است خداحافظی خواهید کرد.ترکیباتی همچون برگ به لیمو و زعفران و چند گیاه دیگر باعث شده تا چای سبز تیما دارای رنگ و بوی بسیار بی نظیری شود.جدا از این مساله سعی شده در تولید خود چایسبز از بهترنی و تازه ترین برگ های این درخت استفاده کنند تا کیفیتی متفاوت با انچه تا به حال نشیده اید را حس کنید.از خواص این نوشیدنی  هر چه بگوییم کم گفته ایم .مثلا در درمان دیابت و کاهش فشار خون و کم کردن کلسترول خون و از بین بردن بافت های چربی  تنها بخش کوچکی از خاصیت های بی شمار این نوشیدنی جادویی می باشد.

 

 

 

چای سبز تیما یکی از جدیدترین محصولات طبیعی کاهش وزن در دنیا است که به علت طبیعی بودن و نداشتن عوارض جانبی از نمونه های دیگر محصولات لاغری محبوبتر است.
استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در سیستم گوارشی بدن می شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می کند. همین امر مقدار بافت چربی در بدن را کم کرده و وزن بدن کاهش می یابد.

شما با استفاده روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این نوشیدنی جادویی می توانید شاهد مزازای زیر در بدن خود باشید:

۱-کاهش دهنده وزن
۲-کاهش دهنده کلسترول
۳-ضد سرطان
۴-کاهنده فشار خون
۵-آرام بخش و ضد استرس
۶-جوان کننده پوست

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می‌تواند تا ۶۱ درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاد در سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز تیما  قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگها و قلب می‌شود و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

 

معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه ۵ لیوان چای سبز می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید. چای سبز با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.

 

چای سبز تیما حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant)  قوی محسوب می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه با سلول‌های سرطانی را دارا بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، ۱۰۰ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین C و ۲۵ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند. چای سبز تیما را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging)  استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

 

همچنین نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

استفاده منظم از چای سبز تیما  موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.مصرف کننده گرامی، چای لاغری محصولی کاملا گیاهی، سالمترین و با کیفیت ترین محصول در نوع خود می باشد. با مصرف یکماهه این چای بدون عوارض جانبی ۳ تا ۷ کیلوگرم از وزن خود خواهید کاست.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

با توجه به اینکه افرایش

چای سبز بخورید مریض نشوید

 

یکی از نوشیدنی های سنتی و بسیار مفید که تاریخ آن به هزاران سال پیش بر می گردد چای سبز است. این نوشیدنی از این جهت جادویی و شگفت نامیده می شود چرا که در درمان انواع و اقسام دردها و مرض ها بسیار موثر بوده و حتی می تواند از بروز بسیرای از سرطان ها نیز جلوگیری نماید.در آخرین بررسی های محققین متوجه شدند که چای سبز می تواند از بروز و مبتلا شدن به بیماری خطرناک ایدز نیز موثر باشد و همین موضوع توجه کل جهان را به این نوشیدنی سبز بیش از پیش به خود جلب کرده است.شما باید چای سبز را ۲ ساعت قبل یا بعد از غذا بنوشید.

 

جالب است بدانید اخرین تحقیقات از این نوشیدنی خوش طعم نشان داده است که چای سبز در صورتی که به همراه غذا مصرف شود، می‌تواند جذب چربی را کم کند و موجب لاغری شود. از سوی دیگر، توصیه می‌شود نوشیدن چای حداقل به ۲ ساعت بعد از صرف غذا موکول شود تا به این ترتیب در جذب آهن موجود در غذا خللی وارد نشود.موضوعی که باید در این خصوص در نظر گرفت، تاثیر چای بر کاهش جذب آهن است. خیلی‌ها تصور می‌کنند که تنها چای سیاه است که موجب کاهش جذب آهن می‌شود و خوردن‌اش را باید حداقل ۱ ساعت بعد از غذا به تأخیر انداخت؛در صورتی که از این نظر، تفاوتی بین چای سبز و سیاه نیست؛ زیرا پلی‌فنول‌های موجود در هر ۲ نوع آنها مانع جذب این ماده معدنی ارزشمند می‌شوند. در ضمن، بیان موضوعی مانند تاثیر چای بر کاهش جذب چربی و کاهش وزن نیز چندان علمی نیست و باید مقدار، زمان مصرف، غلظت چای و حتی نوع غذای مصرفی با آن روشن شود. اگر چای سبز مانند چای سیاه غلیظ باشد، در بحث آهن غیرهِم تاثیر می‌گذارد.

 

چای، پس از آب، دومین نوشیدنی پرطرفدار و پرمصرف در کشور ما و برخی دیگر از کشورهای دنیاست. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد چای می نوشند، لازم نیست نگران مضرات این عادت تان باشید چون بررسی ها نشان داده است نوشیدن چای به ویژهچای سبز فواید زیادی برای سلامت دارد.این روزها در اخبار سلامت، بیشتر از هر نوشیدنی و غذای دیگری درباره فواید چای سبزصحبت می شود.تاثیر چای و تداخل آن بر جذب آهن در رژیم‌های غذایی با منبع گوشت از نظر جذب این ماده مغذی مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی در منابع غذایی غیرگوشتی موجب بروز تداخل می‌شود. به‌طور کلی، آهن در مواد غذایی به دو شکل منابع هِم که در انواع گوشت‌ها یافت می‌شود و منابع غیرهِم که در تمامی مواد غذایی گیاهی است به چشم می‌خورد. بررسی‌ها نشان داده‌اند که ترکیبات موجود در چای می‌توانند با آهن غیر هِم ترکیب شده و جذب این نوع از آهن را پایین آورند.

 

اگر می خواهید اقدام به تهیه  چای سبز نمایید پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این محصول نمایید. چرا که مارک ها و بنردهای مختلفی از این محصول در بازرا موجود بوده و هر کدام دارای درجه کیفی خاصی هستند. یک چای سبز با کیفیت باید هم خوش عطر و خوش رنگ باشد و از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید.بهترین زمان برای مصرف چای یکی‌دو ساعت قبل یا بعد از غذاست؛ زیرا غذا تا بخواهد به مرحله هضم برسد، باید یک سری مراحل را در دستگاه گوارش طی کند؛ به‌ویژه اگر غذای مصرفی چرب باشد، هضم غذا ۲ تا ۴ ساعت طول خواهد کشید و تا زمانی که به مرحله هضم برسد می‌توان چای را مصرف کرد اما در هر حال مصرف چای با غذا چون روی هضم آن تاثیر می‌گذارد، درست نبوده و عادت غذایی مناسبی تلقی نمی‌شود.

از سوی دیگر، صرفاًنوشیدن چای با هدف کاهش وزن نیز اقدامی منطقی به حساب نمی‌آید. اینکه افراد فقط با مصرف یک ماده غذایی خاص به لاغری دست پیدا کنند، نه توصیه می‌شود و نه علمی است؛ زیرا کاهش کالری دریافتی در مقایسه با کالری مصرفی است که می‌تواند بیشترین نتیجه یا همان کاهش وزن مورد انتظار را به همراه آورد. از مهمترین و برترین خواص چای سبز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

• چای سبز برای درمان ام‌ اس مفید است.
•چای سبز برای پیشگیری و درمان سرطان به کار می‌رود.
•چای سبز برای درمان بیماری پارکینسون و آلزایمر کاربرد دارد.
•چای سبز سوخت و ساز بدن را بالا برده و اکسیداسیون چربی را افزایش می‌دهد.
• چای سبز احتمال خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و حملات قلبی را با کاهش خطر لخته شدن خون کاهش می‌دهد.
•چای سبز احتمال خطر ابتلا به سرطان مری را کاهش می‌دهد.
• نوشیدن چای سبز رشد سلول‌های سرطانی خاص را متوقف کرده و سطح کلسترول خوب خون را نسبت به کلسترول بد افزایش می‌دهد.
تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف چای سبز برای سلامت قلب افرادی که دارای تری گلیسیرید بالا هستند بسیار مفید می‌باشد. آزمایشات نشان داده‌اند کتچینهای موجود در چای سبز که با میزان مصرف نسبت مستقیم دارد(dose-dependently) مانع از فعالیت لیپاز پانکراس می‌شود(آنزیمی که بوسیله پانکراس ترشح می‌شود و چربیها را هضم مینماید.) در نتیجه این عملیات، سرعت شکستن چربیها و تبدیل آنها به تری گلیسیرید و همچنین افزایش تری گلیسیرید در خونی که بعد از صرف غذا اندازه گیری می‌شود بسیار آهسته صورت می‌گیرند.
با توجه به اینکه افرایش تری گلیسیرید بعد از خوردن غذا یکی از مشخصه‌های بیماری گرفتگی رگها است، نوشیدن ۲ فنجان چای سبزهمراه با غذا، بسیار مفید می‌باشد.• برای درمان روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید) و بیماری‌های قلبی عروقی استفاده می‌شود.
خواص چای سبز
•چای سبز برای تقویت سیسم ایمنی بدن مفید است.
•چای سبز برخی از محققان می‌گویند، با نوشید منظم چای سبز، از به وجود آمدن حفره در دندان ‌ با کشتن باکتری که موجب ایجاد جرم دندان می‌شود، می‌توان پیشگیری کرد.
•چای سبز قدر فکری را افزایش داده و قابلیت تمرکز را بالا می‌برد.
•چای سبز آرام‌بخش است و رفع استرس می‌کند.
•چای سبز موجب کاهش وزن در افراد چاق می‌شود.پلی فنولهای چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود

•چای سبز در رفع تعدادی از عفونت های قارچی، باکتری و حتی ویروسی (نظیر سرماخوردگی عادی) نیز مفید است.
•چای سبز خلط را از گلوی ملتهب پاک و اثر مواد سمی را خنثی می کند.
• تانین” موجود در چای سبز می تواند از تداوم اسهال جلوگیری کند. اگر می خواهید میزان “تانین” را در چای افزایش دهید، بگذارید بیشتر دم بکشد.

 

مضرات چای سبز
موارد منع مصرف چای سبز:
اعتقاد بر آنست که قبل و بعد از دریافت فرآورده‌های آهن و در شیرخواران نباید از چای سبز یا ترکیبات پلی فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاکی از آنست که مقادیر بیش ازحد چای سبز در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب کم خونی می‌شود. شواهدی مبنی بر منع مصرف در حاملگی وجود ندارد با اینحال باید با پزشک مشورت نمود. مصرف چای سبز در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

چای تیما بهترین چای سبز ایران

چای تیما بهترین چای سبز ایران

 

 

آیا شما هم اخیرا تبلیغات چای لاغری تیما رااز شبکه های مختلف تلویزیون مشاهده کرده اید؟ آیا از خواص جادویی این نوشیدنی سبز خبر دارید؟ آیا می دانید ژاپنی ها با وجود اینکه بیش از حد سیگار می کشند اما از اکثر سرطان ها در امان هستند؟ آیا می دانید ژاپنی ها بیش از از حد چای سبز می نوشند؟ شما  هم اگر می خواهید به جمع میلیونی علاقه مندان به چای سبز بپیوندید پیشنهاد می کنیم با محصول خوش نامی به نام تیما این کار را کرده و همین الان اقدام به خرید چای لاغری تیما نمایید. این نوشیدنی شگفت انگیز می تواند تضمین کننده سلامتی شما از انواع و اقسام بیماری ها باشد.دیگر اضافه وزن و چربی ها به سراغ شما نخواهند امد.دیگر خبری از بیماری های قلبی و عروقی نیست.دیگر شما از فشار خون و قند خون نمی هراسید. شما با خرید چای لاغری تیما می توانید گام بزرگی در جهت سلامت خود و خانواده تان بر دارید.

 

 

چای لاغری و کاهش وزن استفاده از چای لاغری تیما، باعث افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن و کاهش جذب قند مواد غذایی در دستگاه گوارش میشود. به همین دلیل، میزان انرژی دریافتی از مواد غذایی کاهش یافته و میزان انرژی مصرفی در بدن افزایش می یابد. همین امر باعث می شود بدن بعلت نیاز به انرژی، از ذخایر انرژی که همان چربی های ذخیره شده می باشند استفاده کرده و در نتیجه حجم چربی ها به مرور زمان کاهش یافته و وزن کم شود.چای لاغری و قلبیکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی ، وجود کلسترول بالا در خون انسان است. چای لاغری بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C ، باعث کاهش کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می تواند تا ۶۱ درصد از بروز بیماریهای قلبی بکاهد. وجود رادیکالهای آزاد در سرخرگ می تواند منجر به بروز بیماریهای قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای لاغری قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای لاغری موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده رگها و قلب می شود و روند ترمیم سلولها را تسریع می بخشد. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می شود.

 

خرید چای لاغری تیما از این جهت از همه برندها برتری دارد چون از  تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است :

چای سبز Green Tea
چای اولونگ (چای شاهانه) oolog tea
دانه گیاه فلوس semen Cassia
شیرین بیان Glycyrrhize globra
- زیره سبز cumin seed
چای کامومیل Camelia Tea

خرید چای لاغری تیما واستفاده منظم از چای لاغری موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.
نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین هایی در بدن تولید می شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت های آسیب دیده را افزایش می دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکتهای خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می بخشد.

 


دیگر فواید چای لاغریچای لاغری همچنین قادر است کبد را سم زدایی کرده و از تجمع چربی در کبد جلوگیری کند. این چای، نقص و کمبود استروژن را در درون یائسگی جبران کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می نماید.از فواید دیگر چای می توان به این موارد اشاره کرد: بالا بردن قدرت فکری و تمرکز ، درمان التهاب و آماس مفاصل، پیشگیری از بیماریMS(multiple sclerosis) .جالب است بدانید کاتچین موجود در چای لاغری، باعث از بین بردن باکتری های مولد مسمومیت غذایی یا سم تولید شده توسط این باکتری ها شده و بدین ترتیب در مسمومیت های غذایی هم به عنوان دارویی مفید استفاده می شود.ویتامین C موجود در چای با تقویت سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل بیماری های مختلف به ویژه بیماری های فصلی مانند سرما خوردگی و آنفولانزا در زمستان، اسهال و استفراغ در تابستان و حساسیت های فصل پاییز مقاوم تر می کند.
بعد از خرید چای لاغری تیما باید بدانید نحوه مصرف آن  ۲ساعت قبل از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای تهیه هر فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و ۵ دقیقه بعد که از جوش اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از ۳ الی ۵ دقیقه که دم کشید، ترجیحا با قند طبیعی همانند خرما یا توت میل نمائید.

 

 

معمولا با افزایش سن ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را با افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه ۵ لیوان چای لاغری می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای لاغری قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید . چای لاغری با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می کند.

چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیبها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant) قوی محسوب می شوند. آنتی اکسیدان ها قابلیت مبارزه با سلولهای سرطانی را دارا بوده و می توانند از رشد سلولها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطانهایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن، ۱۰۰ برابر تاثیر گذار تر از ویتامین C و ۲۵ برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در حالی است که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.
خرید چای لاغری تیما و نوشیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان های بسیار قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می نماید. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آنها مشاهده می شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

چای لاغری را می توان به عنوان داروی ضد پیری (anti-aging) استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلولها می شوند.چای لاغری و تری گلیسریدکاتچین موجود در چای سبز لاغری، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم مسئول هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. در نتیجه، شکسته شدن چربی ها و تبدیل آنها به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می پذیرد. با توجه به اینکه افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماریهای قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می تواند باشد.

مصرف نیم تا ۲,۵ فنجان چای لاغری در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا ۶۴ درصد کاهش می دهد. در حالیکه مصرف بیش از ۲,۵ فنجان در روز از بروز این بیماری تا ۵۶ درصد می کاهد. بنابراین روزانه مصرف ۳ الی ۴ لیوان فنجان از این چای توصیه می شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید.چای لاغری ضد انعقاد خونچای لاغری خون را رقیق کرده و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. با مصرف گوشت و روغن های غیر اشباع گیاهی مثل روغن ذرت و سویا، ترکیباتی در بدن ایجاد می شود که منجر به ایجاد پلاک های خونی می شود، در حالی که با مصرف چای لاغری می توان از ایجاد لخته های خونی جلوگیری کرد.پوست و چای لاغریآنتی اکسیدان های موجود در چای لاغری سلولهای پوست را در مقابل آسیب ها به ویژه رادیکال های آزاد که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می کند. به این ترتیب چای لاغری مانع از بروز سرطان، افتادگی و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می شود.

در این چای، ماده ای به نام فلورین(fluorine) وجود دارد که باعث می شود ساختار داخلی دندانها محکم شده و از تضعیف مینا و پوسیدگی دندان جلوگیری به عمل آید. درصد بالای فلوراید موجود در چای لاغری عمده ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر دندان و استخوان ها است. به همین دلیل، با مصرف چای لاغری، می توانید علاوه بر استفاده از مزایای دیگر آن، به حفظ و مراقبت از دندان های خود کمک کنید.چای لاغری، آرام بخش و ضد استرساین نوشیدنی گیاهی به دلیل وجود زیره سبز، به لیمو و چای سبز نوعی آرام بخش نیز محسوب می شود. نوشیدن این چای، سیستم عصبی بدن شما رو مقاوم تر کرده ، آرامش اعصاب و دوری از فشار های عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام عیار بیماری ها نام برد.عملکرد مغز و چای لاغریچای سبز و چای اولونگ موجود در چای لاغری، فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند. از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول های مغز و بروز بیماری آلزایمر می شوند. از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در این چای، با به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول های مغز، از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می آورند.

با خرید چای لاغری تیما به راحتی لاغر شوید و لاغر بمانید : دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری تیما در عرض ۱ ماه ۳ الی ۷ کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید. تحقیقات نشان می دهد که چای سبز علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود. چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه ۳ لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید.

کلیه محصولات قبل از ارسال تست شده و پس از تایید نهایی برای خریداران ارسال شده وبا توجه به بسته بندی ضد ضربه ، امکان صدمه دیدن سفارش شما وجود ندارد | کلیه محصولات سایت دارای بسته بندی و پک مخصوص میباشند

در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

همراه با شفافیت پوست
۱۰۰% گیاهی ، ۱۰۰% موثر
بدون عوارض جانبی
بدون برگشت
چای سبز لاغری تیما

مکانیسم اثر لاغری محصول:

با نوشیدن این چای متابولیسم سوختی چربی های بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهشها نشان می دهند نوشیدن روزانه ۳ فنجان چای لاغری می تواند تا ۷۰ کالری انرژی ناشی سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین این چای لاغری قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش داده و از تجمع مواد قندی جلوگیری کند و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود.

د محصول و تکمیل فرم خرید محصول یا محصولات خود را درب منزل خود تحویل گرفته و سپس وجه آن را پرداخت نمایید توجه کنید مدت زمان رسیدن شما با پست پیشتاز حداکثر ۵ روز می باشد

+ نوشته شده در  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 8:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

بر هیچ کس پوشیده نیست

بر هیچ کس پوشیده نیست که فواید چای سبز آنقدر زیاد است که نمی توان به سادگی از کنار ان گذشت. همه می دانیم مهمترین خاصیتی که همه از چای سبز سراغ دارند لاغری و کاهش وزن است.در واقع نوشیدن روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این چای جادویی می تواند تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن انواع بافت چربی در بدن ما داشته باشد.از دیگر فواید چای سبز می توان به درمان انواع ببیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. همچنین در درمان دیابت و جلوگیری از فشار خون این نوشیدنی بسیار موثر و فوق العاده است.شما اگر می خواهید گامی مهم در جهت سلامت خود و عزیزانتان بر دارید پیشنهاد می کنیم از همین امروز به جای نوشیدن هر نوع چای در منزل فقط و فقط از این محصول استفاده نمایید و فواید چای سبز را در زندگی و سلامت خود دقیقا مشاهده نمایید.جالب است بدانید که بیشترین فایده و نفع را از نوشیدن این چای جادویی خانم ها می برند تا اقایان .انها حدود دو برابر بیشتر می توانند از فواید چای سبزاستفاده ببرند.

 

خواص کلی
کاهش وزن
: پلی فنولهای
چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.

 

از  فواید چای سبز می توان گفت  دارای اثرات ضد میکروبی است و از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.دانشمندان ماده ای شیمیایی را درچای سبز شناسایی کردند که در حفاظت از قلب در برابر آسیب های مختلف موثر است.
کارشناسان “موسسه بهداشت کودکان انگلیس” در مطالعه روی ترکیبات چای سبز موفق به شناسایی ماده ای شیمیایی به نام “اپیگالوکاتچین سه گالیت” شدند که می تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبی یا سکته کاهش دهد. این دانشمندان اعلام کردند: ماده شیمیایی موجود در چای سبز مانع از فعالیت پروتئینی به نام “استات یک” می شود که پس از رویدادهای استرس آمیز نظیر حمله قلبی یا سکته در درون سلول فعال می گردد.

پژوهشگران ژاپنی با بررسی ترکیبات موجود در فواید چای سبز دریافتند ترکیب اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) با عملکردی عایق مانند مانع از اتصال ویروس HIV روی سلول های سیستم ایمنی بدن و ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن می شوند. به عبارتی نوشیدن چای سبز را می توان به عنوان عامل مکملی برای جلوگیری از ابتلا به ایدز (AIDS) با عایق کردن سلول های سیستم ایمنی بدن دانست. در نهایت اینکه به دلیل خواص فراوان چای سبز، اکنون آن را در بسیاری از کشورهای جهان، نه به عنوان یک نوشیدنی که به عنوان یک داروی گیاهی شناخته و نوشیدن روزانه آن را توصیه می کنند.
“اپیگالوکاتچین سه گالیت” همچنین روند بهبود سلول های قلبی را سرعت می بخشد و موجب کاهش صدمه به آن می شود. از طرفی یکی از عوامل اصلی امراض و حمله های قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است.

چای سبز علاوه بر داشتن ویتامین های A و C (آنتی اکسیدان های قوی)، باعث کاهش کلسترول در خون نیز می گردد که این موضوع خطر احتمال حمله قلبی و امراضی از این قبیل را پایین می آورد.

کاتچین موجود در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاز را (آنزیم مسئول هضم چربی ها) در لوزالمعده مهار می کند، در نتیجه، شکستن چربی با سرعت بسیار کمی صورت می گیرد و چربی خون با سرعت کمی بالا می رود.

با توجه به این که افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی یک عامل خطر در بروز بیماری قلبی است ، مصرفچای سبز در بین وعده های غذایی روشی مناسب جهت کاهش تری گلیسیرید خون است.
مصرف نیم تا ۵/۲ فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پُرفشاری خون را تا ۴۶ درصد کاهش می دهد.
جلوگیری از دیابت چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور معجزه آسایی جلوگیری کند. چای سبز با مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است، باعث می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری بشکند و در نتیجه قند خون با سرعت کمی بالا برود.

 

  • تبخال و چای سبز؛

تبخال مشکلی است که عاملی ویروسی دارد اما با چای سبز می توان بهبود آن را تسریع کرد. به این ترتیب که اگر محل مورد نظر را با چای سبز مرطوب کرده و صبر کنیم تا خشک شود و این عمل را سه بار در روز تکرار کنیم، روند بهبودی و رفع محل زخم تسریع می شود.

  • چای سبز و مشکلات دهان و دندان؛

فواید چای سبز می توان به درمان بسیاری از عوامل بیماری زا که بر سلامت دهان و دندان تاثیر منفی دارد را از بین می برد. به این ترتیب می توان نوشیدن چای سبز را مکملی برای سلامت دهان و دندان دانست. علاوه بر این چای سبز با از بین بردن باکتری های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز مرتفع می کند. در چین باستان از چای سبز به عنوان داروی خوشبوکننده دهان، پیش از حضور در مراسم رسمی و میهمانی ها استفاده می کردند.

  • استرس و چای سبز؛

ترکیبی موسوم به «ال تیانین» موجود در چای سبز که نوعی اسید آمینه است، خاصیت آرام بخشی داشته و می تواند حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را از بین ببرد.

  • حساسیت و چای سبز؛

اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) ترکیب ضدحساسیتی است که به وفور در چای سبز وجود دارد. این ترکیب با تاثیر بر سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل حساسیت ها مقاوم می کند.

پیشگیری از بیماری های ایمنی خودکار بدن( با استفاده از چای سبز) از دیگر فواید چای سبز می باشد.پژوهش گران اعلام کردند مصرف چای سبز از ابتلا به بیماری های ایمنی خودکار بدن جلوگیری می کند. تحقیقات پژوهش گران دانشکده پزشکی ژورژیا حاکی از آن است که مصرف چای سبز علاوه بر مؤثر بودن در کاهش ابتلا به سرطان، باعث محافظت افراد در برابر بیماری های ایمنی خودکار بدن می شود. چای سبز از گسترش آنتی ژن هایی که می توانند موجب تحریک ایمنی بدن شوند جلوگیری می کند. نتایج تحقیقات حاکی از آن است وجود ماده ای موسوم به EGCG در چای سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثیرات آن بر روی پوست و سلول های مترشحه بزاق می شوند. در یک اختلال ایمنی خودکار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول های مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشکی دهان می شوند و در اختلالی دیگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدی می گردد.
شایان ذکر است تحقیقات بیشتر بر روی حیوانات در حال انجام است و تاثیر مفید
چای سبز در پیشگیری از آرتریت نیز مشخص شده است.
موارد منع مصرف:
اعتقاد بر آنست که قبل و بعد از دریافت فرآورده‌های آهن و در شیرخواران نباید از
چای سبز یا ترکیبات پلی فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاکی از آنست که مقادیر بیش از ??? میلی لیتر در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب کم خونی می‌شود. شواهدی مبنی بر منع مصرف در حاملگی وجود ندارد با اینحال باید با پزشک مشورت نمود. مصرف چای سبز در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

 

تداخلات دارویی:
افزایش اثر متی سیلین و بنزیل پنی سیلین، تشدید اثر آسپیرین و سایر داروهای
ضد انعقاد مانند وارفارین (ویتامین K موجود در
چای سبز میتواند بر ضد اثرات وارفارین عمل نماید).

عوارض:
مصرف بیش از حد کافئین که در
چای سبز و بعضی از عصاره های آن وجود دارد در بعضی از افراد باعث علائمی مانند عصبانیت، بیخوابی و بیقراری می‌شود. افرادی که دارای بیماری فشار چشم هستند نباید استفاده کنند و افرادی که میگرن دارند میزان مصرف کمی باید داشته باشند .
.
طریقه دم کردن
چای سبز :
به ازای هر فنجان آب یک قاشق مرباخوری
چای سبز استفاده می شود . آب به هیچ عنوان نباید در حال جوشیدن باشد . چای سبز را توی فنجان یا قوری میریزیم و در آنرا میگذاریم . ( روی حرارت نباشد ) بعد از ۵ دقیق صاف میکنیم . اگه از نوع کیسه ایی استفاده می کنید کیسه را دربیارید و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم مفیده .

معطر کردن چای
برای معطر کردن چای می توان به آن مقداری گل یاس، گل سرخ، گل بهار نارنج، نعنا، هل، لیمویخشک یا تازه، چند پر زعفران( بسته به علاقه و ذائقه ) را به صورت ترکیبی یا به تنهایی اضافه کرد

چای سبز را بدلیل داشتن موادی مانند[کاتچین] ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می دانند، که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C وE بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.(میزان کمتری کافئین دارد۲۰ تا ۳۰، و کمتر مضر است)) به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته‌است.l دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است. هرچند در مواردی توصیه و پیشنهاد مردم به یکدیگر عامل اصلی مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها است. اما در مورد چای سبز علاوه بر توصیه دهان به دهان، پژوهشگران نیز خواص دارویی آن را تایید کرده‌اند. نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود

 

  • آسم و چای سبز؛

تئوفیلین موجود در چای سبز در حکم داروی مخدری است که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس (بافت های آسیب دیده) می شود. از این رو نوشیدن چای سبز برای افراد مبتلا به آسم یا افرادی که به دلیل مشاغل ویژه یی که دارند (مثل کارگران کارخانه های سیمان) یا در مناطق خاصی زندگی می کنند (ساکنان مناطق سردسیر) توصیه می شود.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: